Pages

Setulus kasih adam secangkir cinta hawa

Cinta yang terlukis keikhlasan disia-siakan
Cinta yang terpancar cahaya kegembiraan dipermainkan
Cinta yang terlorong keredhaan disepah ketepian
Cinta yang berdusta dijadikan harapan
Cinta yang hanya untuk dipermainkan diagungkan
Cinta yang penuh penipuan dikejar-kejarkan
Cinta yang disangka secantik pelangi diperbodoh-bodohkan

Setulus kasih adam secangkir cinta hawa
Cewahh~~ mntang2 semalam tgok FORUM PERDANA pasal tjuk nie…
Nie nak muhasabah diri la pasal cintan cintun nie…herm cinta tuh mmg betul2 mykitkan…itulah pnglam yang aku ade…aku penah rase cinta yang bhgia tapi aku da cmpak cinta tuh…sebab masa tuh  aku jahiliah pasal erti cinta rindu syang..benda2 sume tu lah~..sekarang bila aku da tercari2 cinta baru la aku dapt blsn nyer..hmph…xpela anyway aku da ‘ok’ =)
Ckap pasal semlam punyer forum…mmg syok la kan sbb heliza helmi dtg..waaa wa minat sgt heliza helmi tuh..pasal dye blkon citer syurga cinta tuh~ terbaek kot!!! Semalam mcm2 le yg rase waktu dgr forum tuh~ baru la sedar…erm xpela..sekurg2nyer aku da ade sedikit ksdaran kan tambah2 ape yg da blaku sblom nie….