Pages

no.1: IKHLAS


Hari nie rasa macam nak tulis enrtry tacing2 lah..huhuu..bukan nak mengada2 tapi tiba2 rasa macam sedih…
Anyway aku nak cakap pasal…salahke kite wat baek pada org?? kenapa diorg kata aku ade sebab aku buat baik tue?? N kenapa diorg pndg yang negative pasal aku bila aku buat baik??

Aku kat sini bukan nak kutuk2 org yang cakap macam tue..Cuma aku rase sikit terkilan bila ada org yang kata macam tue..sedih~ aku ikhlas nak kawan o tolong org yang ade kat sekeliling aku..ta penah pon aku nak harap kan balasan..

Mak selalu pesan…biar kita tolong org smpai mane sekalipun tapi jgn terdetik kat hati tu nak mgharapkan balasan…naty ape2 yang kita da buat sume jadi xgune….

Kadang2 memang la mulut aku bekata macam2..tapi aku suke kalau korg nilai aku berdasarkan ape yang aku buat bukan ape yg kluar dari mulut aku.ape lidah aku katekan…

Anyway aku rase sgt2 sedih..aku harap org ta salah menilai aku n aku xnak ape2 terjadi pada diri aku n org sekeliling aku….sebab benda2 mcm nie sgt la sensetif…bagi aku la…yg penting aku nak korg tau yg aku ikhlas… T_T