Pages

Tiada istilah kawan rapat antara lelaki dan perempuan

Tadi aku ad baca satu blog nih..tajuk dia tjuk yg sama mcm aku nie…aku sgt tersentuh bila baca entry 2 coz..aku penah rasa ape yg org tuh rase bila kita da sgt rapat dgn certain2 lelaki..n at the end dia tetap jugak akan pergi dr hidup kita even dia hnyalah sorg kawan..mmg sgt sedih~

So, kat siniy aku nak gak ar shre citer..tapi bukan citer kat blog tuh..nie citer aku sendri..cukupla korg knl dia sekadar dgn nama mr.a…aku knal mase aku form two… kitorg rapat la jugak…biasa..dia slalu amik berat pasal aku….kdg2 slalu jugak bagi hadiah kat aku…even org pon da salh anggap..kitorg mcm da psgn kapel..tapi..sori..kitorg bukan mcm tuh…dia selalu dtg rumah aku…time raya..time nak bagi something…even rumah dia jauh pon dia sgup dtg~ kdg2 aku rase trharu la jugak..tapi lama kelamaan..aku da terbiasa n dia pon da trbiasa… fmily aku pon da knal dia..n fmily dia pon da knl aku… pktaan menantu mertua 2 da selalu aku dgr…. Actually diorg sume xthu yg aku n dia hnya brkwan tapi sgt rapat~


Tapi dalam 4 5 bulan yg lepas aku n dia da xberapa nak contact…..n smpai satu thap aku dpat tahu dia da ade plihan hati dia…so, saat tuh aku sgt tkejut…smpai hati dia xnak bgthu aku~ bukan nak marah, Cuma aku nak tahu…x salah kan..alsan dia..’saya xnak awak rasa yg buruk pasal saya’ ok fine... 2 3 hari pas tu aku rase xkene..aku jeles ker? Xjugak! Rase nak marah ker? Xjugak! Aku rase cm hilang…bukan hilag kawan tapi ntah la… aku Cuma rase cmnie..ok selama nie..lau ape2 aku story2 kat dia..kat tman rapat kan..msti la kita citer..tapi skunk..mmgla dia still lagi kwan tapi…xkan dia nak dgar crita aku..coz dia da ade org yg jage die..right? xadil bagi dia n ‘kawan’ dia 2..aku xnak jadi org yg mghalang diorg…at the end aku da fham..lelaki n permpuan mmg la boleh jadi kwan rapat..tapi untuk smntara waktu jer…bile msing2 da ade psgan msing2..lupekan kwan rapat..itu lebih baik kn..xde undg byak masalah..tapi bila nie yg kita plih..kita msti akn rase kehilgn kan…but its hve no choice guys…

So skunk lau aku nak msg dia aku da rse pelik! Even kitorg da knal lebih 5 thun..sgt sedih… aku rase xptot aku msg dia lagi…kdg2 lau dia msg bru aku blas..aku nk mulakan msg xkot~ awkward relationship… sumenyer berakhir mcm tu jer…dari rapat tros jadi ta kenal..