Pages

troublemaker

Tika itu
Sebaik sahaja saya berkelip
Sekali lagi, awak perhatikan saya
Hentikan merenung gadis-gadis lain
Bertindak seperti kamu tidak peduli, seperti kamu tidak mendengar
tentang duri yang terperangkap didalam
Semua, semua, semua pelik

Tika itu
mengapa tidak melayan saya dengan sedikit lebih baik?
kata kata kamu begitu menyakitkan
Saya benar-benar tidak selesa
semua itu sangat mengecewakan

Tika itu
kamu cari dimana?
Saya di sini
dari saat itu, hati saya diselubungi perisai
Sekarang saya akan melawan
kamu adalah masalah

Tika itu
Saya terpaut oleh kata-kata kamu yang disertai racun
Saya memberi kamu peluang kedua
tetapi kamu masih memberi masalah
kamu pandai menunggu masa yang sesuai
untuk memerangkap tetapi kamu gagal

Saya mendengar kamu jatuh jauh ke dalam perangkap gadis lain ?
alasan kamu, kamu tidak mempunyai rasa terhadapnya
Jika begitu sikap kamu,kamu tidak akan bertemu
dengan seorang gadis yang baik dan sesuai untuk kamu

Jika kamu cuba untuk terapung di atas air,saya akan membuat kamu tenggelam
Dalam bulatan yang saya buat, kamu adalah petak disekelilingnya
kamu hanya perlu menjawab soalan saya sekali lagi dan saya tidak akan meminta lagi
Tetapi saya sesekali tidak akan lakukan apa yang kamu pernah lakukan