Pages

hati hilang bersama kasut

orang kata kalau kita ada yang baru jangan lupa yang lama.. sebab nanti jadi macam kacang lupakan kulit.
bila ada yang baru mesti kita nak guna yang baru je kan.tggal yang lama kan3?
biasala...manusia yang luar biasa memang begitu..hahaha...
haaa...lantakla manusia tu macam mana pun..malas nak judge sapa2.
nie aku nak judge nasib aku nie...xpuas hati nie..!! 
kasut aku dah kene curik..woww! siapa amek nieyh..
aku kumpul duit aku bukan nak kasi kau kasut free..
aku xcukup baik lagi nak buat amal jariah macam tue...hmmphh!!!
sayang giler kat kasut tuh!! lama kumpul duit nak dapat kasut 2..!
aku pakai kasut tu even ade kasut baru ok..!!
sume kasut2 yang aku beli sume aku pkai... :(
xpuas hati betul la kat minah/mamat yang amek 2... nak kasi penyepak je rasa.!
pernah mkan penyepak ker pencuri..!?? mcm @$%#$$%%!